- Home
- Klantenservice
- Bestelling
- https://www.kaartje.nl/klantenservice/bestelling/bestelling-plaatsen/ Bestelling plaatsen
Bestelling plaatsen
Terug naar het overzichtJe hebt een kaartje uitgekozen en nu?
Zodra je de keuze voor jouw kaartje hebt gemaakt kun je deze gemakkelijk zelf personaliseren via het opmaakprogramma achter de kaart. In dit opmaakprogramma kun je alle tekst (en soms ook afbeeldingen) aanpassen naar jouw persoonlijke wensen en situatie. Zodra de kaart helemaal af en compleet is kun je het kaartje gaan bestellen.
We bieden hierin de volgende opties:
Set kaarten bestellen
Wil je alle kaarten of een deel van de kaarten naar jezelf laten opsturen zodat je ze zelf verder kunt uitdelen en opsturen dan kies je voor de optie Set kaarten bestellen. De minimale afname bij een set verschilt, maar is meestal 4.
Tijdens het bestelproces kun je ervoor kiezen om:
- De kaart met of zonder enveloppen te bestellen
- Sluitzegels toe te voegen aan de bestelling
- gebruik te maken van onze in elkaar zet service (wanneer van toepassing)*
De pakketten met kaartjes worden door ons via DHL verzonden. Zodra je pakket ons pand in Zoetermeer heeft verlaten ontvang je een mail met daarin de track en trace code van het pakket.
De kaart direct laten versturen
Je kunt de kaarten ook direct vanuit ons naar je adressenlijst laten versturen. Zo heb je er zelf geen omkijken naar en wordt alles voor je geregeld. LET OP: Als je voor deze optie kiest dan maak je als jouw kaartje uit meerdere delen bestaat automatisch gebruik van onze in elkaar zet service. Aan deze service zitten extra kosten en een langere levertijd (2 à 3 werkdagen) verbonden. Of dit bij jou kaartje van toepassing is vind je bij de kaartinformatie van de kaart.
Voor het invoeren van de adressen kun je gebruik maken van onze template. Dit Excelbestand kun je hier downloaden. Je kunt, wanneer je de adressen hebt ingevuld, het document gemakkelijk uploaden in het adresboek op je account. Hierbij is wel belangrijk dat je niets in ons stramien aanpast. Mocht je een kolom niet nodig hebben dan kun je deze gewoon leeg houden.
In het bestelproces kun je dan met één klik het kaartje naar het volledige adresboek laten sturen. Mocht je toch iemand vergeten zijn dan is er uiteraard de mogelijkheid om los adressen toe te voegen aan je verzendlijst.
La Carte Internet B.V.
Kaartje.nl
Cobaltstraat 36
2718 RN Zoetermeer
Maandag | 9:00 - 17:00 |
Dinsdag | 9:00 - 17:00 |
Woensdag | 9:00 - 17:00 |
Donderdag | 9:00 - 17:00 |
Vrijdag | 9:00 - 17:00 |
Zaterdag | Gesloten |
Zondag | Gesloten |
(Let op: wij zijn geen winkel met showroom)
Tussen 15.00 en 17.00 uur
Maandag t/m vrijdag van 9.00 t/m 12.15 uur en 13.15 t/m 17.00 uur
Maandag | 20:30 - 22:30 |
Dinsdag | 19:00 - 21:00 |
Woensdag | 19:00 - 21:00 |
Donderdag | Gesloten |
Vrijdag | Gesloten |
Zaterdag | Gesloten |
Zondag | Gesloten |
IBAN: NL91RABO0106670190
BIC: RABONL2U
BTW nr.: NL816042573B01
KVK nr.: 27157469
Ma t/m Vr | 9:00 - 12:15 |
13:15 - 17:00 |
Zo/Ma | 20:30 - 22:30 |
Di/Wo | 19:00 - 21:00 |
Stuur ons een bericht
Vul het formulier volledig in en druk op verzenden.